Cikgu Ross

My photo
'A wife, a, mum, a friend and a teacher..'Take my hand and never let go. Be my friend and lets colour this world with friendship rainbow. Be pure..dont lie. Di sini kita wujudkan persahabatan, kita warnakan ia dengan perkongsian cerita, ilmu dan segalanya yang bisa kita jadikan panduan, pegangan serta pengajaran.

CdiQ™

Friday, November 30, 2012

SMK Sinar Bintang .......... November 2012

Beberapa gambar sekitar SMKSB ...November 2012.....

Sekitar Taman dan Bangunan SMKSB










Beberapa perubahan...perhatikan dan teka apa yang baru?








































Sepanjang jalan kenangan............ SMKSB....


Cikgu Ross...........

7 comments:

Dayana Bahar said...

lawa bunga rose tu... Dieyna tanam pokok bunga ros.. bunga tak muncul2 ..daun je makin merimbun.. huhu

Cikgu Ross said...

Dieyna, bunga rose selalu berbunga sebab akak bubuh baja seafood.....macam kulit udang, boleh beli kat nursery...
Tkasih komen..akak dah follow Dieyna...

Arina Shamsul said...

tema blog ni sesuai dengan nama pemilik :) memang minat bunga ros la cikgu ni kan :)

saya kalau nampak bunga ros rasa nak petik je,geram tengok..subhanallah..cantik sunguh ciptaan ALLAH :)

done follow sini :)

Nyue said...

nyue singgah sini...salam perkenalan....

nyue jadi follower ke 661
http://nyueyien.blogspot.com/

Nyue said...

cantik2 la bunga tuu...nyue tangan apa org ckp..kalu menaman xhidup..ehehe

Che Rosliza Che mat said...

indah nya bunga....singgah dan follow cikgu ross

Che Rosliza Che mat said...

loading lama blog cikgu nie...nasib baik saya sabar menunggu...

HOW MUCH DO U CARE?

Dalam kehidupan, manusia terkadang mudah mengeluh dan menyerah pada keadaan. Tapi dengan dorongan orang-orang yang kita cintai disekitar kita, semangat kita akan bangkit kembali dan meraih kemenangan.
Tambahan:Jadi, jika Anda sedang down maka gunakanlah teman dan mintalah orang-orang dekat untuk memberi motivasi dan dor
ongan kepada Anda. Sebaliknya jika Anda merasakan teman atau orang dekat Anda sedang mengalami hal itu, maka pastikan Anda memberikan suatu kontribusi. Kontribusi banyak sekali bentuknya termasuk memotivasi dan mendorong mereka untuk bangkit adalah kontribusi yang luar biasa harganya
. sumber: http://katamutiara.net/