Cikgu Ross

My photo
'A wife, a, mum, a friend and a teacher..'Take my hand and never let go. Be my friend and lets colour this world with friendship rainbow. Be pure..dont lie. Di sini kita wujudkan persahabatan, kita warnakan ia dengan perkongsian cerita, ilmu dan segalanya yang bisa kita jadikan panduan, pegangan serta pengajaran.

CdiQ™

Sunday, January 13, 2013

2013 yang pasti mencabar ........


2013.... telah hampir 2 minggu kita berada dalam 2013.......... selama itu jugaklah aku seakan 'terhenti sejenak' dari mengisi blog ini .. agak sibuk dengan sesi persekolahan di awal tahun serta 'ribut' dan kalut dengan jadual mengurus anak 2 orang yang awal paginya ke sekolah kebangsaan dan jam 2 pm kena pula ke sekolah agama. Agaknya terlalu lama berehat sepanjang November dan Disember 2012 membuatkan aku terkulat-kulat seketika dek jadual  awal tahun ini.

Alhamdulillah ....... macamanapun memang sentiasa bersyukur kerana berada di tahun baru ini ..Allah memberi peluang lagi buat diri ini untuk bernafas di bumiNya........ 

Pelbagai acara berlangsung dan perlu diikuti dari 31 Disember 2012 sehinggalah hari Sabtu 12 Januari 2013..

31 Disember 2012

Hari Orientasi pelajar Tahun 1 dan Pra Sekolah di SK Sri Kepong. 
Aku dan suami bersama para ibubapa yang lain berada di Dewan sekolah tersebut dari seawal jam 7.30 pagi bagi mendaftar anak Nurul Athirah Riena Subki. 

Pn. Amelia

En. Subki 

Pn. Noor Asmahan bersama suaminya

Pn. Sarwani, Ustazah Syukriah dan Pn. Amelia

Anak-anak Tahun 1 ..

Persembahan Multimedia berkaitan prasarana 

Buku Aturcara

Perasmian / Pelancaran I-Think oleh YDP PIBG







1 Januari 2013 merupakan cuti umum...Pn. Noraini dan aku bersama-sama menyelesaikan satu misi untuk motivasi semua khususnya diri kami. Maka terhasillah ... untuk menyambut pelajar serta guru SMKSB pada 2 Januari 2013. 







Hari Pertama Persekolahan sangat ditunggu2 kerana guru-guru akan memakai blazer pada hari tersebut..malangnya dek kerana sibuk sangat dengan tugas sebagai Guru Bertugas , aku betul-betul lupa nak merakamkan betapa segak dan kemasnye semua guru pada hari tersebut...walaubagaimanapun aku berjaya merakamkan pada minggu berikutnya 7 Januari 2013... semoga semangat tahun 2013 ini akan menyala dan tetap membara sehingga ke akhirnya demi SMKSB dan warganya..


















05 Januari 2013 merupakan hari Oops Bersih Bilik Guru Anjuran Kelab Guru di bawah pimpinan pengerusi barunya pn.Zanariah Mohd. Yusof







09 Januari 2013 Mesyuarat Unit Beruniform SMKSB


PBSM

KADET POLIS

KRS

KRS

KRS





10 JANUARI 2013 - MESYUARAT KELAB DAN PERSATUAN
11 JANUARI MESYUARAT KELAB PERMAINAN
12 JANUARI LDP 1 - PBS DAN PENGENALAN PROGRAM FROG VLE 


Taklimat oelh Pengetua (gambar - Wan Azmi)
Semoga setiap aktiviti di SMKSB ini akan menjana kepada kecemerlangan warganya. 

No comments:

Powered By Blogger

HOW MUCH DO U CARE?

Dalam kehidupan, manusia terkadang mudah mengeluh dan menyerah pada keadaan. Tapi dengan dorongan orang-orang yang kita cintai disekitar kita, semangat kita akan bangkit kembali dan meraih kemenangan.
Tambahan:Jadi, jika Anda sedang down maka gunakanlah teman dan mintalah orang-orang dekat untuk memberi motivasi dan dor
ongan kepada Anda. Sebaliknya jika Anda merasakan teman atau orang dekat Anda sedang mengalami hal itu, maka pastikan Anda memberikan suatu kontribusi. Kontribusi banyak sekali bentuknya termasuk memotivasi dan mendorong mereka untuk bangkit adalah kontribusi yang luar biasa harganya
. sumber: http://katamutiara.net/