Cikgu Ross

My photo
'A wife, a, mum, a friend and a teacher..'Take my hand and never let go. Be my friend and lets colour this world with friendship rainbow. Be pure..dont lie. Di sini kita wujudkan persahabatan, kita warnakan ia dengan perkongsian cerita, ilmu dan segalanya yang bisa kita jadikan panduan, pegangan serta pengajaran.

CdiQ™

Monday, January 20, 2014

SMKSB Isnin 20 Januari

Selamat bertemu kembali...
setelah menyepi beberapa purnama ...saya kembali mewarnai blog saya yang sungguh sepi ini...
Mohon maaf atas ketandusan idea ini menyebabkan tiada bahan yang di muat naik untuk dikongsi bersama anda.. sebenarnya terlalu banyak cerita yang boleh dikongsi bersama..namun saya yang merasa begitu 'kosong' sehinggakan tak mampu berkata-kata seperti biasa... hari ini, lantaran dorongan dari seorang insan yang begitu saya hormati ... saya mula memuat naik gambar-gambar dan cerita-ceriti yang boleh kita baca , kupas atau cuma melihat panorama gambar-gambar sahaja....
                Hari ini saya melihat ada beberapa perkara baru di sekolah, laman antara blok C dan D sekolah yang sebelum ini kosong telah terisi papan tanda yang penuh dengan ayat2 berupa panduan, dorongan , motivasi dan ilmu pengetahuan...

SEBELUM

2013












                                                            10 Januari 2014




20 Januari 2014




Ya..... papan tanda baru di kawasan yang sebelum ini kosong...kosong ...kosong..kosong.... heeee

Semoga warga SMKSB  menghargai pembaharuan ini dan memanfaatkanya. Oh ye hari ini SMKSB menerima 4 orang guru baru. Kita ikuti sambungan esok ye...



seperti biasa..

saya

Cikgu Ross



No comments:

HOW MUCH DO U CARE?

Dalam kehidupan, manusia terkadang mudah mengeluh dan menyerah pada keadaan. Tapi dengan dorongan orang-orang yang kita cintai disekitar kita, semangat kita akan bangkit kembali dan meraih kemenangan.
Tambahan:Jadi, jika Anda sedang down maka gunakanlah teman dan mintalah orang-orang dekat untuk memberi motivasi dan dor
ongan kepada Anda. Sebaliknya jika Anda merasakan teman atau orang dekat Anda sedang mengalami hal itu, maka pastikan Anda memberikan suatu kontribusi. Kontribusi banyak sekali bentuknya termasuk memotivasi dan mendorong mereka untuk bangkit adalah kontribusi yang luar biasa harganya
. sumber: http://katamutiara.net/